Jump to content


Photo

610s unite!!!!!!


  • Please log in to reply
2697 replies to this topic

#41 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 08 March 2008 - 06:04 PM

Well, ask and you shall receive:

Carbon fiber flares for the 610



duuuuuuuude *drools* if i had the cash they would so be mine lol

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#42 datsunfreak

datsunfreak

    Senior Member

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,673 posts
  • Location:Arlington, TX
  • Cars:'73 1200 Coupe, '77 280Z

Posted 08 March 2008 - 06:06 PM

FWIW, they also have them in fiberglass for $189. :D

It's your car, just don't ruin it.


This seems like an elaborate ploy to get me to say "I like the D".


#43 Pedro

Pedro

    Senior Member

  • Senior Member
  • PipPipPipPip
  • 501 posts
  • Location:The Big Island

Posted 09 March 2008 - 04:16 AM

A few pics

My old 73 coupe;

Posted Image

My current 73 model;

Posted Image

Posted Image

#44 datsunfreak

datsunfreak

    Senior Member

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,673 posts
  • Location:Arlington, TX
  • Cars:'73 1200 Coupe, '77 280Z

Posted 09 March 2008 - 10:14 AM

Did they both have FJs?

It's your car, just don't ruin it.


This seems like an elaborate ploy to get me to say "I like the D".


#45 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 09 March 2008 - 12:12 PM

yeah i saw thouse but i like the carbon fiber look thought i could make the fiberglass look like carbon fiber:P

thouse 180b's are sweeeeeeeeeeet i wanna find a set of rear emblems that say 180b instead of 610

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#46 zerow

zerow

    Sarge

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPip
  • 2,552 posts
  • Location:Moreno Valley, California, USA
  • Cars:1973 Datsun 610 Sedan, 2012 Toyota Corolla (parts delivery)

Posted 09 March 2008 - 06:06 PM

Alright Bonvo. You know it was a matter of time before I jumped in. You know I've got a 610, a sedan. Check the avatar, and I'll post more recent pictures as time allows.

#47 Pedro

Pedro

    Senior Member

  • Senior Member
  • PipPipPipPip
  • 501 posts
  • Location:The Big Island

Posted 09 March 2008 - 11:50 PM

Did they both have FJs?


Yep, I originally bought the purple one to use the motor for a 510 shell I had, but then decided I liked the 610 coupes more.

But the motor was tired, and the purple 610 had some dodgy panel work and rust, so ended up reshelling the car and rebuilding the motor, so wrecked the purple one and built the new white one which is the one I currently own.

#48 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 10 March 2008 - 10:26 AM

Alright Bonvo. You know it was a matter of time before I jumped in. You know I've got a 610, a sedan. Check the avatar, and I'll post more recent pictures as time allows.


yeah i thought i reconized the sedan lol its good to see you on here man im excited about new pics of the 610 i knew there were more 610s out there lol we shall rule the world :P

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#49 74datto

74datto

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 65 posts
  • Location:s.e. portland
  • Cars:1995 chevy blazer(wife's) 1974 datsun 620

Posted 10 March 2008 - 12:48 PM

all original
except
2 front seats
and a weber
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#50 Bleach

Bleach

    French Administrator

  • User Administrator
  • 6,740 posts
  • Location:Seattle area
  • Cars:280Z and 280ZX turbo

Posted 10 March 2008 - 05:28 PM

Bluelake 2006
Posted Image
Thank you Ted!
sig31.jpg
BleachGarage.com - - Datsun Shows in the year 2017 - - Bleach Garage on YOUTUBE
I wished I lived in the golden age; giving it up on the broadway stage
Hang with the Ratsuns, smoke cigars; just have a break with Frank and count the stars

#51 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 10 March 2008 - 09:39 PM

A few pics

My old 73 coupe;

Posted Image

My current 73 model;

Posted Image

Posted Image


im looking at the white one and theres no emblems on the side did you shave them? if so what did they say originaly if they said 180b and you still i have them would you be interested in selling them?

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#52 Pedro

Pedro

    Senior Member

  • Senior Member
  • PipPipPipPip
  • 501 posts
  • Location:The Big Island

Posted 11 March 2008 - 07:17 PM

I bought the white shell already painted, but yeah all the Australian delivered 610's got the "datsun-180b" emblems.

From memory I think I may have a set from an old 610 I pulled a Z18 out of years ago, but I'd say the tabs would be missing.

If you are still interested I can check on the weekend, dunno what postage would be from oz though.

#53 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 14 March 2008 - 09:06 PM

I bought the white shell already painted, but yeah all the Australian delivered 610's got the "datsun-180b" emblems.

From memory I think I may have a set from an old 610 I pulled a Z18 out of years ago, but I'd say the tabs would be missing.

If you are still interested I can check on the weekend, dunno what postage would be from oz though.



yeah i can always make a way to mount them how much? and let me know ill see if i can do it soon :P

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#54 Pedro

Pedro

    Senior Member

  • Senior Member
  • PipPipPipPip
  • 501 posts
  • Location:The Big Island

Posted 16 March 2008 - 02:40 AM

Found those badges today;

Posted Image

Send me a PM if you are still interested, not sure what they are worth, so make an offer via PM.

#55 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 25 March 2008 - 01:06 AM

sweeet i sent you a pm :D

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#56 datsunfreak

datsunfreak

    Senior Member

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,673 posts
  • Location:Arlington, TX
  • Cars:'73 1200 Coupe, '77 280Z

Posted 25 March 2008 - 06:47 PM

Random photo of my favorite 610... :D

Posted Image

It's your car, just don't ruin it.


This seems like an elaborate ploy to get me to say "I like the D".


#57 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 25 March 2008 - 09:25 PM

Random photo of my favorite 610... :D

Posted Image


:drool::drool: i WANT that

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#58 zerow

zerow

    Sarge

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPip
  • 2,552 posts
  • Location:Moreno Valley, California, USA
  • Cars:1973 Datsun 610 Sedan, 2012 Toyota Corolla (parts delivery)

Posted 28 March 2008 - 11:40 PM

Random photo of my favorite 610... :D

Posted Image


That car was featured in a UK publication, Banzai, I think. Nice write up and a sweet ride.
Posted Image

I saw three of these parked outside the local Starbucks this morning, which tells me only one thing. There's too many self indulgent wieners in this city with too much bloody money. Now, if I was driving a 1973 610 four-door...
You would not be a self indulgent wiener, sir. You'd be a connoisseur.
Precisely. Champagne would fall from the heavens. Doors would open. Velvet ropes would part.
Drive a DATSUN, Then Decide.

My Project
How To: SU Air Cleaners
How To: L4N71B into Early 10 Series
How To: 610 Heater Box Rebuild

#59 bonvo

bonvo

    Dr. Frankenstein

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,074 posts
  • Location:la pine oregon
  • Cars:73 datsun 610 77 chevy k5 blazer 04 dodge srt4 87 nissan pulsar

Posted 29 March 2008 - 11:14 PM

william you live!!!! lol how are you bro take a look at my project tread the tranny is in!!!!

the first rule of Ratsun is you don't talk about Ratsun... no wait thats fight club.....


....the first rule of Ratsun is PICS OR BAN! :fu:



http://community.rat...on-resurection/
http://www.build-thr...1/#comment-5259

http://community.rat...-bought-a-what/

 

its like pikachu cuz its always his go to, the ol relaiable, looks cute kicks ass on the reg. and the 610 is charizard.... when ya really need to lay down some shit. lol - skib

 


#60 zerow

zerow

    Sarge

  • Senior Member
  • PipPipPipPipPip
  • 2,552 posts
  • Location:Moreno Valley, California, USA
  • Cars:1973 Datsun 610 Sedan, 2012 Toyota Corolla (parts delivery)

Posted 31 March 2008 - 03:43 PM

william you live!!!! lol how are you bro take a look at my project tread the tranny is in!!!!


Yes, I am alive, and well. I have been under the hood of some other old Japanese tin. I am selling my '71 Corona to the neighbor and have been fixing it up for him. So the sedan just gets a loving pat on its hood and knows I'll be working on it soon. :rolleyes:
Posted Image

I saw three of these parked outside the local Starbucks this morning, which tells me only one thing. There's too many self indulgent wieners in this city with too much bloody money. Now, if I was driving a 1973 610 four-door...
You would not be a self indulgent wiener, sir. You'd be a connoisseur.
Precisely. Champagne would fall from the heavens. Doors would open. Velvet ropes would part.
Drive a DATSUN, Then Decide.

My Project
How To: SU Air Cleaners
How To: L4N71B into Early 10 Series
How To: 610 Heater Box Rebuild